Vrijwilliger aan het woord - Roy Jansen

Gepubliceerd op: dinsdag 18 juni 2024
Ontmoet Roy: Jong en betrokken bij onze club! ⚽ "Gewoon doen, het is gezellig en je doet wat voor de club," zegt Roy Jansen, een jonge en bevlogen vrijwilliger die sinds zijn zesde al bij onze vereniging betrokken is.

Van kantinedienst tot vlaggen bij de dames, Roy is altijd bereid om te helpen waar nodig.

Wie ben je en hoe oud ben je?
Mijn naam is Roy, en ik ben 22 jaar jong.

Hoe ben je terechtgekomen bij s.v. Rijssen?
Ja, via de fusie natuurlijk, via RV met R.K.S.V. Bij RV had ik wel eens kantinedienst en daarnaast voetbalde ik vanaf mijn 6e.

Waarom ben je vrijwilliger geworden voor de club?
Ja, goeie vraag, ze hebben mensen nodig en dan wil je wat doen voor de club.

Welke taken/werkzaamheden verricht jij bij ons? (of in welke commissie ben jij werkzaam?)
Af en toe kantinedienst, vlaggen bij de dames en eerder bij de JO17. En daarnaast doe ik het wedstrijdverslag van het eerste op Twitter (nu X).

Wat vind jij het leukste aan vrijwilliger zijn bij s.v. Rijssen?
Ja, iedereen is hier hetzelfde. Je bent één team, het is altijd gezellig en nooit gezeur of geouwehoer. Het is gewoon gezellig en daar doen we het voor, haha.

Welke verandering zou jij graag bij de club zien?
Poeh, dat zou ik echt niet weten. Geen flauw idee, het loopt wel mooi zo!

Wat is jouw leukste herinnering bij de club als vrijwilliger?
(Lange stilte) … Nou toch wel de teams die je vlagt, de gezelligheid in het team en de dank die je ervoor terugkrijgt. Dat vind ik heel fijn.

Wat zou je toekomstige vrijwilligers willen zeggen?
Ja gewoon doen, het is gezellig en je doet wat voor de club!

Bedankt Roy, voor je inzet en inspirerende woorden!