Uitnodiging: Informele avond voor grensrechters

Gepubliceerd op: woensdag 4 september 2024
Op maandag 9 september organiseren wij een speciale avond voor iedereen die meer wil leren over het vlaggen tijdens wedstrijden. Deze avond, die start om 18.30 uur, is bedoeld voor ouders en verzorgers die graag een steentje willen bijdragen als grensrechter bij wedstrijden.

Beste ouders, verzorgers en overige belangstellenden,

We begrijpen dat veel ouders en verzorgers wel willen helpen, maar aangeven dat ze weinig kennis hebben van de regels en hun rol als grensrechter. Daarom zal Patrick Bloemendal, die speciaal een informatieve presentatie heeft voorbereid, ons door de belangrijkste aspecten van het vlaggen leiden.

Waar: Kantine s.v. Rijssen
Datum: 9 september, aanvang om 18.30 uur
Programma:

• Een korte, duidelijke presentatie in de kantine, waarin we uitleggen wat een assistent-scheidsrechter precies doet.
  • Praktische oefeningen op het veld, zodat u de basisprincipes van het vlaggen direct in de praktijk kunt brengen, waarin u zelf ook de gelegenheid krijgt om te vlaggen.

Aansluitend vindt er een oefenwedstrijd plaats tussen onze JO-15 en JO-17-2 teams. Dit is de perfecte gelegenheid om in de praktijk te zien hoe het vlaggen werkt en om te ervaren hoe belangrijk de rol van de grensrechter is tijdens een wedstrijd.

We nodigen alle ouders, verzorgers en andere belangstellenden van harte uit om deel te nemen aan deze leerzame en gezellige avond onder het genot van een kopje koffie / thee. Samen zorgen we ervoor dat onze wedstrijden soepel en eerlijk verlopen!

Geinteresseerd?
Meld u dan aan door Dinant Braamhaar een appje te sturen of door hem te bellen op 06-29283078.