s.v. Rijssen verliest laatste oefenwedstrijd voor de competitie van Juventa uit Wierden.

Gepubliceerd op: woensdag 4 september 2024
Na negentig minuten stond er een 1-4 nederlaag op het scorebord. In de eerste helft had SV Rijssen het moeilijk, maar desondanks slaagden ze erin om veel ruimtes goed af te dekken. Ruststand was 0-2 in het voordeel van Juventa.

Foto: Jesse Embsen speelde zijn eerste wedstrijd weer voor dit nieuwe seizoen.

In de tweede helft liet s.v. Rijssen zich meer gelden, wat al snel resulteerde in een doelpunt. Kort na rust bracht Mike Jansen de stand op 1-2. Ondanks een betere tweede helft wist Juventa goed gebruik te maken van hun kansen, met name de derde treffer van het team uit Wierden was fraai uitgespeeld.

Wij wensen Juventa veel succes in de competitie. Aanstaande zaterdag spelen we thuis tegen SC Enschede, de wedstrijd begint om 14:30 uur. Iedereen is van harte welkom!