Stem jij op ons met Rabo ClubSupport?

Gepubliceerd op: donderdag 19 september 2024
Met Rabo ClubSupport kan jij bepalen welke clubs en verenigingen een financieel steuntje in de rug krijgen. Wij hopen natuurlijk op jouw support, want hoe meer stemmen, hoe meer geld voor onze vereniging. Je maakt dus écht een verschil. Stemmen kan via de Rabo App of op rabobank.nl/leden/clubsupport.

Elk jaar organiseert de Rabobank het Rabo ClubSupport. Als coöperatieve bank geven zijhiermee een deel van de resultaten terug aan verenigingen. En zetten ze de kennis en het netwerk in om ons als verenigingen/clubs toekomstbestendiger te maken.

Iedereen verdient een club. Het is als een 2e huis. Een plek waar je elkaar ontmoet, elkaar sterker maakt en helemaal jezelf kunt zijn. Kortom: verenigingen zijn onmisbaar. Daarom kunnen wij als s.v. Rijssen alle hulp, kennis, netwerk en geld gebruiken om onze ambities te realiseren.

Kunnen wij op jouw stem rekenen?
Stemmen kan in de Rabo App of op https://www.rabobank.nl/leden/clubsupport/stemmen.

Alvast dank voor jouw support

Namens alle betrokkenen bij s.v. Rijssen