Bestuurswijziging

Gepubliceerd op: vrijdag 11 oktober 2024

Beste leden en overige betrokkenen,

Na lang nadenken heb ik besloten mijn functie binnen het bestuur neer te leggen. Door persoonlijke omstandigheden is het voor mij momenteel niet mogelijk om mijn taken en verantwoordelijkheden binnen het bestuur op de manier voort te zetten zoals ik dat zou willen.

Het was een eer om deel uit te maken van dit geweldige team en samen te werken aan het succes en de groei van onze vereniging. Ik wil jullie allemaal bedanken voor de fijne samenwerking, het vertrouwen, en de mooie momenten die we hebben gedeeld.

Hoewel ik mijn rol in het bestuur neerleg, blijf ik uiteraard betrokken bij de vereniging. Ik zal regelmatig aanwezig zijn bij de club en hoop jullie daar nog vaak te zien. Voor vragen of aanvullende informatie kunnen jullie altijd bij mij of een van de andere bestuursleden terecht.

Met vriendelijke groet,

Merle Voortman