Drie titels in het vizier voor de jeugd van s.v. Rijssen

Gepubliceerd op: donderdag 17 oktober 2024
Het gaat goed met onze jeugdafdeling van s.v. Rijssen. De aanwas is de laatste weken al aardig goed, waardoor we zelfs in de volgende fase een extra team kunnen inschrijven. De resultaten zijn ook niet onopgemerkt gebleven, want er zijn 3 teams die aanstaande zaterdag de titel kunnen pakken.

Foto: JO10-1

Allereerst onze JO10-1, dit team, onder supervisie van Harmen ter Harmsel, Mees de Bruin en Abdel Ididkel, hebben alle wedstrijden tot een overwinning gepromoveerd. En bij winst zaterdag is natuurlijk de kers op de spreekwoordelijke taart niet weg te denken. De wedstrijd tegen vv Twenthe begint om 9:00 op sportpark ’t Opbroek.

Daarna is het de beurt aan de JO12-1. Zij kunnen eigenlijk de titel niet meer ontgaan. Er werd de laatste weken flink gescoord en met zoveel marge voorsprong is zelfs een nederlaag al voldoende om toch de titel binnen te slepen. Maar voor trainers Tonny Meulenkolk, Rutger Hakvoort en leider Jan Nijkamp geldt maar één devies en dat is pure winst, en wel uit bij sc Markelo. Om 11:45 op sportpark Endemansdijk wordt daar de aftrap verricht.

Tot slot onze ons hoogste jeugdteam van s.v. Rijssen, de JO19-1. De ploeg, die wordt getraind door Lou Kara, staat 2e op de ranglijst, maar kan door een overwinning te pakken op directe concurrent La Premiere uit Almelo de titel veilig stellen. Tot nu toe al een resultaat waar we als vereniging zeer trots op zijn! De wedstrijd aanstaande zaterdag begint om 12:00 uur op sportpark ’t Opbroek. Kom ze aanmoedigen!